فایلها و کتابهای باستانی و دعا

دانلود کتاب های دفینه و کنج یابی و دعانویسی و طلاسم وغیره

فایلها و کتابهای باستانی و دعا

دانلود کتاب های دفینه و کنج یابی و دعانویسی و طلاسم وغیره

فایلها و کتابهای باستانی و دعا

سلام دوستان و عزیزان گل.
در این سایت میتوانید در صورت موجود نبودن کتاب مورد علاقه تون برای دانلود در بخش درباره من یا تماس با ما. یا در بخش کتابهای گنجیابی به من نظری ارسال کنید تا کتاب درخواستی تون در سایت برای دانلود قرار گیرد.
و همچنین میتوانید کتابی را که توان پرداخت مبلغ مورد نظر را ندارید را به من بگویید تا براتون با تخفیف اراعه بدم.
با سپاس از قدردانی شما.

آیا تا به حال در مورد کریپتوتب (CryptoTab)، افزونه استخراج بیت کوین چیزی شنیده اید؟
به گزارش بخش فناوری سایت خبرهای فوری، اگر شما نیز اخبار مربوط به دنیای کریپتو و همچنین کانال ها و گروه های مربوط به ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کنید قطعا به تازگی به مطالبی در رابطه با درآمدهای بسیار زیاد، بدون زحمت و تنها با جمع کردن زیر مجموعه از طریق لینک ریفرال بر خورده اید و شاید حتی برخی از دوستانتان لینک هایی مبنی بر همین موضوع برایتان فرستاده اند، در این مقاله قصد داریم به صورت جامع موضوعی که اصطلاحا بحث داغ این روزها شده است بپردازیم و پرده از حقایق مرتبط با کریپتوتب برداریم.

کریپتوتب چیست؟

هدف کریپتوتب به دست آوردن بیتکوین هنگام استفاده از مرورگر گوگل کروم می‌باشد. این همان برگ برنده ای است که کریپتوتب از آن بهره می‌برد و شما را مجاب به استفاده از آن می‌کند. مفهوم جالبی می‌باشد، اینطور نیست؟

ایده آنها این است که شما این افزونه را برای مرورگر گوگل کروم خود دانلود کنید و در این صورت شما می‌توانید به هنگام استفاده از مرورگر و جست و جو در اینترنت،بیتکوین استخراج کنید. در واقع اگر با این اپلیکیشن فعالیت کنید، شما بیتکوین بدست خواهید آورد. شما می‌توانید دوستانتان را به این برنامه دعوت کنید و بیت کوین بیشتری بدست آورید. این شرکت بیان کرد که شما در عرض یک ماه با این برنامه می‌توانید ۱بیتکوین (btc) بدست آورید (البته باور این امر دشوار است)، با این حال آنها بیان نکردند که چند نفر را باید دعوت کنید تا بتوانید بیت کوین استخراج کنید. تا زمانی که مرورگر کروم باز است و شما این افزونه را دارید، قادر خواهید بود درآمد خود را داشته باشید.

دانلود و نصب این افزونه رایگان می‌باشد و بدون اینکه کار خاصی کنید، بیتکوین به دست خواهید آورد. ممکن است که شعار تبلیغاتی این افزونه، خیالی و دور از ذهن باشد. اما در واقع یک مفهوم ساده و منطقی برای راه اندازی و استفاده می‌باشد که از مرورگر و رایانه شما برای استخراج ارز دیجیتال بهره می‌برد. در این روش، سود حاصل از ماینینگ بین تمام افراد استفاده کننده از این افزونه پخش می‌شود.

 

اگر شما هم به استخراج بیتکوین به بهترین و کم خطر ترین روش فکر میکنید ، در ادامه با ما همراه باشید تا استخراج بیت کوین به کمک CPU و یا کارت گرافیک و راه های استفاده بهینه تر از سخت افزار را یاد بگیرید.

خب برای شروع ، نیاز به یک سیستم خانگی و یا لپتاپ برای استخراج (ماین کردن) بیتکوین نیاز دارید که البته باید حداقل سخت افزاری را دارا باشد :

حداقل کارت گرافیک : ۵۱۲MB

حداقل رم : ۱GB DDR٣

 

 

آموزش قدم به قدم

https://cryptotabbrowser.com/17252733

از طریق لینک روبرو وارد سایت شوید                           cryptotab

به انتهای سایت رفته و با توجه به نوع مرورگر خود ، بر روی لوگو مرورگر کلیک کنید.

 

هنوز نمیتوانید بیت کوین استخراج کنید ، چون هنوز روشن نشده! قبل از شروع عملیات باید چندین مراحل دیگه رو هم بگذرونید که بعدا به مشکل نخورید.

برای ذخیره بیت کوین های استخراج شده نیاز به یک حساب کاربری دارید که بهترین آنها ، حساب گوگل Google Account میباشد . از طریق دکمه منو (گوشه سمت راست بالا) میتوانید حساب خود را لاگین کنید.

 

پس از باز شدن منو ، مطابق عکس زیر ، بر روی LOGIN کلیک کنید

حال در صفحه جدید باز شده ، بر روی تصویر گوگل پلاس (حساب گوگل) کلیک کنید.

 

 

 

در صفحات بعدی ، اطلاعات حساب گوگل خود را وارد کرده و در نهایت ، پس از تایید هویت ، به سایت برخواهید گشت.

 

در گام آخر ، به داشبورد (صفحه اصلی استخراج بیتکوین) که بازگشتید ، از ابزار انتهای صفحه (گوشه پایین سمت چپ) استفاده کنید و آنرا بر روی Max قرار دهید تا از نهایت ظرفیت پردازنده استفاده کنید . اگر از Task Manager ویندوز خود استفاده کنید ، خواهید دید که مقدار استفاده از CPU افزایش یافته و ممکن است به ۹۹ درصد نیز رسیده باشد. اما صبر کنید و نگران نباشید . در ادامه چندین راهکار را برای شما بازگو خواهیم کرد.

هشت برابر با سرعت بیشتر استخراج کنید!

اگر مرورگر Crypto Tab را دانلود کنید ، با محیطی مانند گوگل کروم Google Chrome روبرو خواهید شد ، با این تفاوت که مرورگر بصورت مستقیم با سخت افزار شما در تماس خواهد بود ، برای دانلود میتوانید از لینک زیر استفاده کنید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۷
جهفینگی هکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی